Monsterkroll

Alltså denna krollilja måste ha fått en överdos av näring...


De fyra i bakgrunden är ju normalstora! Ironiskt också att jag har en tanke att försöka "utrota" de rosa krolliljorna, för jag gillar de vita mycket bättre.



Det är kanske inte meningen att de rosa ska försvinna. Jag tänker att monster-liljan kanske vill säga mig: "låt oss vara, om det stör dig att vi som är rosa kommer upp strax bredvid våra bleka grannar så ta in oss och sätt oss i en vas och njut av vår färg och låt de vita stå kvar ute och vissna".

♥ ♥ ♥



1 kommentar:

  1. Oj då ,vilken jätte. Du kanske måste ha den kvar och se hur den blir nästa sommar. Jag föredrar också dom vita liljorna. Glad Midsommar/ Carita

    SvaraRadera


Stort tack för att du tagit dig tid för en kommentar!


Alla anonyma kommentarer hamnar i skräpposten och de raderas utan granskning. Har du ingen blogg kan du kommentera med namn/webbadress och bara fylla i namn.